Zienswijzen tegen herindeling uiterlijk volgende week opsturen

5 oktober 2007

Zienswijzen tegen herindeling uiterlijk volgende week opsturen

Vandaag heeft u nog (ruim) een week om uw zienswijze op te sturen aan gedeputeerde staten van Noord-Holland. Zienswijzen moeten vóór 15 oktober gestuurd worden aan: Gedeputeerde en Provinciale Staten van Noord-Holland, Postbus 123, 2000 MD Haarlem.

De SP raadt de inwoners van Muiden, Weesp, Naarden en Bussum dringend aan een zienswijze in te dienen. Alleen dan bent u er van verzekerd dat de provincie juridisch verplichtingen heeft ten opzichte van u als burger.

Naast het opsturen van een zienswijze, kunt ook ook een actiekaart van de SP invullen en aan ons opsturen. Wij bieden de actiekaarten op een later moment aan aan het college. Met het invullen van een actiekaarten geeft u een politiek signaal aan het college, dat uw mening serieus moet worden genomen.

Het feit dat gedeputeerde Albert Moens (GroenLinks) een referendum niet nodig vindt, is volgens de SP een bagatellisering van de positie van de bij de herindeling betrokken inwoners. De SP wil dat de provincie naar u luistert. Daarom wil de SP een referendum.

U kunt de actiekaart hier downloaden.