Anna de Groot in debat bij Stichting Kleurrijke Dans

5 maart 2007

Anna de Groot in debat bij Stichting Kleurrijke Dans

Het debat vond plaats bij de Stichting Kleurrijke Dans op de Westzijde in Zaandam. Anna de Groot: "Voor dat ik een uitnodigingsmailtje kreeg, had ik nog nooit van deze stichting gehoord. Wat zij echter kunnen betekenen voor een groot aantal jongeren heeft me bepaald geïmponeerd."

Anna de GrootDe opponenten van Anna waren Songül Akkaya (vierde op de lijst van de PvdA) en Saskia Hille (deze keer in haar rol van regionaal kandidaat voor GroenLinks). Er waren meer partijen uitgenodigd, doch die hadden niet gereageerd. Aangezien de debaters het over de meeste onderwerpen (arbeids- en stagemarkt voor jongeren, jeugdbeleid, kunst- en cultuur) aardig eens waren, was er geen reden elkaar in de haren te vliegen en hebben de kandidaten gezamenlijk een behoorlijk aantal jongeren voorgelicht over nut en noodzaak van de verkiezingen voor Provinciale Staten. Anna: "Als déze drie kandidaat- statenleden de coalitie mogen vormen, komt het wel goed na de verkiezingen!"