Klachten OV-taxi houden aan

14 juni 2006

Klachten OV-taxi houden aan

TaxiDe SP krijgt nog steeds klachten binnen over de OV-taxi. De klachten komen van gebruikers, maar ook van chauffeurs en bedrijven die voor Connexxion het vervoer in onderaanneming verzorgen. Op vrijdag 16 juni 2006 om 14:30 zal de fractie van de SP alle tussen februari en juni binnengekomen klachten over de OV-taxi aanbieden aan gedeputeerde G.Mooij.

In februari heeft de SP de klachtenlijn geopend. Dit naar aanleiding van berichten in de pers dat bij dit soort openbaar vervoer niet alles goed op orde was. Vrijwel gelijktijdig beloofde gedeputeerde Mooij dat hij er alles aan zou doen om de klachten de wereld uit te helpen. De klachtenlijn is vier maanden open geweest. Zijn de beloften van Mooij gerealiseerd? Nee, als dat zo was dan was het klachtenboek van de SP leeg gebleven. Dat is niet het geval. De SP heeft de klachten verzameld, zodat de provincie nu eindelijk eens orde op zaken kan stellen.

Meldpunt OV-taxi loopt als een trein
SP opent meldpunt OV-taxi