Bewogen regioconferentie in Noord-Holland

5 oktober 2019

Bewogen regioconferentie in Noord-Holland

Foto: Margreet Keesman / SP

Vandaag was er de regioconferentie van de regio's Noord-Holland Noord en Zuid tezamen. Een conferentie om van de leden te horen hoe zij aankijken tegen de inhoud van het congresstuk Samen Verder. Het was een mooie inhoudelijke discussie over de organisatie van de SP. Vele afdelingen hebben de opmerkingen en ideeën vanuit de eigen afdeling goed voor het voetlicht weten te brengen.

Daarnaast werd er gesproken over de voorgedragen kandidatenlijst. De beoogde voorzitter en secretaris zijn onder de leden welbekend. Zij kregen dan ook veel bijval.
Men kon ook twee regiovertegenwoordigers kiezen. Marcel Olierook werd ook dit keer gekozen voor de regio Noord-Holland Noord en Ane Feite Bloem in Zuid. We hopen op een fijne samenwerking.

Tijdens het 24ste SP Partijcongres op 14 december 2019 mogen alle aanwezige leden, namens hun afdelingen, stemmen over de voorgedragen amendementen die uit alle lokale discussies naar voren zijn gekomen.

De leden lijken er allemaal naar uit te kijken.

Foto: Meta Meijer / SP